Домашнє завдання





Шановні учні та батьки! Дивіться уважно на дати. На блозі може бути опубліковано домашнє завдання на цілий тиждень. Виконуйте лише те завдання, яке потрібно виконати на наступний урок, не поспішайте!




































































Домашнє завдання на 03.09.2020
Вправи 1, 5 за підручником Горошкіної О. М.
Електронна версія підручника  - на сторінці "Підручник"
























Текст для усного переказу (на 20.02.2020)













Кличний відмінок іменників І відміни




























Вітаємо учня 6-А класу Вощана Євгена з ІІ місцем у міському етапі Міжнародного мовно-літературного конкурсу ім. Т. Г. Шевченка!



































Шановні учні та батьки! 10.09.2019 після 7 уроку учні, які отримали менше 7 б. за словниковий диктант, запрошуються до методичного кабінету (2 поверх). Необхідно вивчити слова та написати диктант знову. Діти затримаються в гімназії на 15 хвилин.













































Це завдання не на 09.04.2019, а на 10.04.2019!!!









Додаткове заняття відбудеться 20.03.2019 на 7 уроці (каб. № 20). Необхідно принести зошити для додаткових занять.














Домашнє завдання на 21.02.2019
Виконати роботу над помилками з 21.01.2019

Домашнє завдання на 20.02.2019
Дописати твір на чернетці. Підготувати усний твір-роздум за темами, які запропоновано у вправі 400.











Казка про апастроф


Основна інформація про правила вживання апострофа


Ускладнена інформація про правила вживання апострофа


Додаткова інформація від О. Авраменка







Пам'ятка "Правопис м’якого знаку"
М'який знак вживається для позначення м'якості приголосних.
І. М'який знак ставиться лише після букв, що позначають зубні (д, т, з, с, ц, л, н), якщо ці приголосні вимовляються м'яко: кінець, поршень, коли-небудь, ткацький, близько, просьба, бадьорий, тіньовий, спрацьований.
ІІ. Зокрема м'який знак пишеться- у суфіксах -ськ-, -цьк-, -зьк-: поліський, волинський, військо, людськість, по-товариському, по-українському, зайчисько, Луцьк, Донецьк, донецький, криворізький; у суфіксах -еньк-, -оньк-, -іньк-: рученьки, гарненький, голівонька, свіжісінький.
ІІІ. Після р м'який знак пишеться тільки перед о: трьох, чотирьом, забрьоханий; а також у слові Горький (хоч вимовляється [горкий]).
IV. Після інших букв та після р в інших випадках м'який знак не ставиться: голуб, кров, верф, ніч, подорож, тепер, обличчя — облич, десятиріччя — десятиріч, буря — бур, зоря — зір, тюрма, Харків.
V.М'який знак не ставиться перед м'якими, пом'якшеними й шиплячими приголосними: цвях, кузня, дзвякнути, кінський (хоч кінь), прип 'ятський (хоч Прип 'ять), бершадський (хоч Бершадь), уманський, Уманщина (хоч Умань), промінчик (хоч промінь), безбатченко (хоч батько), Федченко (хоч Федько), Зінченко (хоч Зінько), менший, тонший.
VІ. Перед м'якими, пом'якшеними й шиплячими приголосними м'який знак вживається лише в таких випадках:
1.Для позначення м'якого л': їдальня, сільський, пальці, біль­ший, Гальченко, Михальчук;
2. У непрямих відмінках та в присвійних прикметниках, якшо м'який знак є в початковій формі: скринька — в скриньці, Кузьма — Кузьмі; кицька — кицьці, кицьчин; нянька — няньці, няньчин; Зінька — Зіньці, Зіньчин; Ориська — Орисьці, Орисьчин (але: казка — у казці, землянка — в землянці, Матилинці, маланчин);
3. У формах наказового способу дієслів: візьми — візьмімо, візьміть;
4. У дієсловах на -ться, а також в інших дієслівних формах перед -ся (-сь), якщо м'який знак є у формі без -ся: обговорюється, відзначається, звертаються, ставляться, стань — станься, піднось — підносься, підводь — підводься (але: підніс — піднісся, ріс — розрісся);
5. Як виняток, у словах тьмяний, різьбяр, няньчити, бриньчати.
VІІ. В іншомовних словах м'який знак пишеться після зубних також перед й, я, ю, є, ї та в інших випадках відповідно до літературної вимови: мільйон, павільйон, компаньйон, браконьєр, портьєра, ательє, пасьянс, Нью-Йорк, Танганьїка, Лавуазьє, Люсьєн, Дьяконов, Третьяков, Касьянов, Ананьїн, асфальт, фільм, бюлетень (але: мадяр, нюанс, дюна, тюбик, люкс, Цюрих, Аляска; а також не після зубних: Бйорнсон, Ж'єн, Х'юстон, бар'єр).
VІІІ. В українських власних назвах м'який знак перед я не ставиться: Наталя, Тетяна, Уляна, Омелян, Касян, Севастян, Дяченко, Касяненко, Третяк.
ІХ. Слов'янські власні назви прикметникового походження оформляються як українські прикметники і суфікси -ськ-, -цьк-, -зьк- пишуться з м'яким знаком (перед цими суфіксами м'який знак вживається тільки після л): Смирненський, Раковський, Конеський, Црнянський, Запеський, Яблонський, Коменський, Тайовський, Варт-Цішинський, Красицький, Полоцький, Завадзький, Джальський, Пшибильський.

Увага! Додаткове заняття відбудеться 22.01.2019 на 7 уроці (кабінет № 20).






Домашнє завдання на 16.01.2019
Параграф 36 вивчити.
І рівень - вправа 294 (І) - обов'язково
ІІ рівень - надписати частину мови олівцем над кожним словом у реченні № 5.



Домашнє завдання на 28.12.2018
Виконати завдання до диктанту.
Тиша
Сплять очерети, сплять надбережні трави, сплять і ситі квіти, напоєні ароматним нектаром.
Не гудуть над ними бджоли, не гойдає їх теплий вітер, не голубить яскраве сонце. Укуталось воно звечора в багряну хмару та лягло на спочинок за дальніми горами, за дрімучими лісами в сизуватій млі.
Згас день. Настала ніч, засвітивши в небі ясні зорі. З холодної височини вдивляються вони в замріяне озеро, мов у дзеркало, милуючись своєю красою, і мерехтять… 
Здається, що в тому озері лягло ще одне таке ж бездонне, усіяне зорями небо.
Ніщо не порушує тиші ночі. Усе спить.
Завдання
1.Назвати орфограми, що наявні в словах:
Нектаром –
Згас –
Озеро –
Милуючись –
Бездонне –
Очерети-
2. Розібрати за будовою слово надбережні.
3.Записати фонетичну транскрипцію слів: мерехтять, голубить, бездонне, вдивляються.
4.Виписати речення з однорідними членами, підкреслити однорідні члени речення.
5. Пояснити лексичне значення слова багряна.
7.Надписати над кожним словом частину мови в реченні.
Укуталось воно звечора в багряну хмару та лягло на спочинок за дальніми горами, за дрімучими лісами в сизуватій млі.
Домашнє завдання на 27.12.2018
Скласти казку про будь-яке правило. Записати на аркуші А 4, створити ілюстрацію до казки.
Домашнє завдання на 26.12.2018
Повторити параграф 34.
І рівень - вправа 288 (обов'язково)
ІІ рівень - скласти казку про чергування приголосних. Записати казку на аркуші А 4, створити ілюстрацію до казки.
Перейдіть на сторінку "Готуємося до контрольної роботи" та повторюйте матеріал. Переглядайте відеоуроки, вивчайте таблиці та схеми. Успіхів!
Домашнє завдання на 21.12.2018
Підготуватись до контрольної роботи. Повторити параграфи 32, 33, 34. Параграф 35 вивчити.
І рівень - вправа 286 (обов'язково)
ІІ рівень - скласти 4 віршовані рядки про красу зими, використовуючи слова, у яких відбувається чергування приголосних звуків.
Домашнє завдання на 20.12.2018
І рівень
Перепишіть, уставляючи пропущені букви.
Ч..рнігів древній став понад Десною, над вічною і світлою рікою. Хмарка пл..ве куч..рява, тихо, як сон, розтає. Ч..рнобривець ч..пурився, дощовою краплею умився. Бдж..ла н..ктар щодня у вулик носить, за це платні від нас не вим..гає. У того, хто здат..н поч..рвоніти, не може бути ч..рного серця. Місто Ч..рнівці славит..ся своїми музеями та парками.
ІІ рівень
Виписати речення, надписати над кожним словом частину мови.
Бдж..ла н..ктар щодня у вулик носить, за це платні від нас не вим..гає. 
Домашнє завдання на 19.12.2018
Виконати роботу над помилками, допущеними в усіх класних і домашніх роботах з 10.12.2018.
Увага! На блог виставлено домашні завдання на цілий тиждень. Не плутайте дати!
Домашнє завдання на 17.12.2018
Вивчити параграф 34.
І рівень (9 б) - вправа 274 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) - скласти 3 речення про красу природи, використовуючи слова, у яких відбувається чергування [о], [е]  з [і].

Домашнє завдання на 14.12.2018
Повторити параграфи 33, 34.
На аркуші А4 написати казку про будь-яке мовне явище, процес, правило. 
Домашнє завдання на 13.12.2018
Підготуватись до семестрового диктанту.
Вивчити параграф 34.
І рівень (9 б) - вправа 279 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) - скласти 4 віршовані рядки, використовуючи дієслова, у яких відбувається чергування голосних.
Домашнє завдання на 12.12.2018
Вивчити параграф 33.
І рівень (9 б) - вправа 267 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) - скласти казку про спрощення в групах приголосних.
Оцінки за кожен рівень будуть виставлені окремо!
Перегляньте відео, щоб закріпити знання про спрощення в групах приголосних.


Увага! З 11.12.2018 по 14.12.2018 здаємо усний переказ та діалог. 
Учні 5-А класу запрошуються 11.12.2018 на 7 уроці (кабінет № 20). Учні 5-Б класу запрошуються 12.12.2018 (кабінет № 20). Текст усного переказу читає вчитель. Далі учні переказують. Діалог учні готують в парах самостійно. Приходять уже з готовим діалогом. 
Вимоги до діалогу:
1. Мінімум 8 реплік.
2.Репліки мають бути об'ємними. Репліки, що складаються з декількох слів, не зараховуються.
3.Уникайте мовленнєвих помилок.
4.Діалог повинен бути етикетного характеру. Ситуацію та героїв діалогу ви обираєте самостійно, але він має бути повчальним і демонструвати правила ввічливості.
Домашнє завдання на 10.12.2018
Вивчити параграф 38.
І рівень (9 б) - вправа 304 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) - виписати в зошит 4 прислів'я, що містять слова з префіксами роз-, без-. Слова з префіксами роз-, без- записати фонетичною транскрипцією.
Сьогодні на сторінці "Цікаві історії" з'явилися казки учнів 5-А класу Цуркана Даніїла та Шульги Дар'ї. Дякую, дорогі мої гімназисти, за вашу творчість. Сподіваюсь, що ваші твори допоможуть іншим учням краще засвоїти правила!


Увага! Додаткове заняття відбудеться 06.12.2018 на 7 уроці (кабінет № 22) 
Шановні учні! Не плутайте домашні завдання. Дивіться уважно на дати. Виконуйте тільки те, що треба зробити на наступний урок.
Додмашнє завдання на 07.12.2018

Вивчити параграф 32.
Виконати роботу над помилками.
Записати фонетичну транскрипцію слів:
айсберг, кузня, грядка, безжурний, комашці, розжився, молиться, робишся, кінський, розповідати.
Завдання оцінюється у 12 б. За кожну помилку знімається 0,5 б.
Домашнє завдання на 06.12.2018
Вивчити параграф 32.
І рівень (9 б) - вправа 257 (1) - обов'язково
ІІ рівень (12 б) - дібрати 5 слів, у яких відбувається уподібнення приголосних звуків, записати фонетичну транскрипцію цих слів. Не використовуйте слова з класних та домашніх робіт!

Домашнє завдання на 05.12.2018
Виконати роботу над помилками. Опрацювати всі помилки з 26.11.2018.
Шановні учні та батьки, 29.11.2018 буде додаткове заняття на 7 уроці (кабінет № 20). 

Контрольна робота з теми "Фонетика. Орфографія" - 03.12.2018.

Шановні учні, будьте уважними! На блозі виставлено домашнє завдання на цілий тиждень. Не поспішайте. Виконуйте тільки те завдання, яке потрібно виконати на наступний урок. Якщо у вас виникнуть питання щодо наступних домашніх завдань, можете їх задати вчителю протягом тижня.

Не забувайте, що ви завжди можете отримати високу оцінку за творче завдання. Складіть невеличку історію або казку, використавши матеріал підручника. Спробуйте запам'ятати правило у вигляді казки. Перейдіть на сторінку "Цікаві історії" та прочитайте зразки. Я вірю в те, що фантазія допоможе вам створити цікаві сюжети та яскраві образи. Можливо, завтра на цьому блозі з'явиться ваша історія!

Домашнє завдання на 03.12.2018
Повторити параграфи 25 – 31. Підготуватись до контрольної роботи.
Переписати та вставити пропущені букви, підкреслити орфограми. До кожного слова записати фонетичну транскрипцію, поділити кожне слово на склади.
пр..марний -
відмін..ик -
зн..щують -
в..лича..ш -
р..альний -
створюють -
н..віглас -
віддз..ркалення - 
Домашнє завдання на 30.11.2018
Повторити параграфи 25-31.
І рівень (9 б) - вправа 248 (3,4) - обов'язково!
ІІ рівень (12 б) - скласти словниковий диктант для однокласників. У диктанті має бути 12 слів з орфограмою сумнівний голосний [и], [е], [о], що не перевіряється наголосом. Використайте орфографічний словник.
Зразок оформлення домашнього завдання
Двадцять сьоме листопада
Класна робота
І рівень 
Вправа 248 (3, 4)

ІІ рівень
Словниковий диктант для однокласників

Домашнє завдання на 29.11.2018
Повторити параграф 31.
І рівень (9 б) - вправа 248 (1,2)  - обов'язково!
ІІ рівень (12 б) - скласти 3 речення про історію нашого народу, використовуючи слова з вивченою орфограмою.
Зразок оформлення домашнього завдання
Двадцять сьоме листопада
Класна робота
І рівень 
Вправа 248 (1,2)

ІІ рівень
Творче завдання
Домашнє завдання на 28.11.2018
Вивчити параграф 31.
І рівень (9 б) - вправа 246 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) - скласти 4 віршовані рядки, ужити слова з вивченою орфограмою.
Зразок оформлення домашнього завдання
Двадцять сьоме листопада
Класна робота
І рівень 
Вправа 246

ІІ рівень
Творче завдання


Добрий день, мої дорогі учні та батьки! На сторінці "Новини з уроків" з'явилися нові світлини.

Домашнє завдання на 26.11.2018
Повторити параграфи 25-28.
Виконати фонетичний розбір слів: об'єднання, мальовничий, вінчання (зразок - на с. 92 у підручнику)
Виконати роботу над помилками: з 14.11.2018 (+ усі наступні класні та домашні роботи) виписати всі записи фонетичної транскрипції, виправити помилки.
Домашнє завдання на 23.11.2018
Параграф 25-28 повторити.
На сторінці "Культура мовлення" переглянути відеоролики.
І рівень – вправа 219 (обов’язково)

ІІ рівень – скласти словничок із 10 слів з наголосом на другому складі, кожне з яких має три склади.

Вивчити!
асиметрІя
бюлетЕнь
вимОга
вітчИм
горошИна
дІтьми
довІдник
заіржАвіти
зубОжіти 
квартАл
кУрятина
одноразОвий
отАман
перЕпис
псевдонІм
фенОмен
цемЕнт
цЕнтнер
чорнОслив

                    Домашнє завдання на 22.11.2018
Параграф 28 вивчити.
Переглянути відеоролики на сторінці «Культура мовлення» (блог)
І рівень – вправа 223 (обов’язково)
ІІ – скласти 2 речення, у кожному вжити по 3 слова з вправи 223.
Завтра буде самостійна робота. Треба знати, як наголошувати слова: бородавка, граблі, грошей, дочка, каталог, кропива, маркетинг, разом, середина, фартух, фольга, випадок, спина, колесо, веретено, озон, сопрано, тавро, адреса, вандал, лампас, оранка, ладан, олень.
Вивчити!
борОдавка
вимОга
граблІ
грОшей
дочкА (але дОнька)
каталОг
кропивА
мАркетинг
рАзом
серЕдина
фартУх
Домашнє завдання на 21.11.2018
Параграф 28-29 вивчити.
 І рівень (9 б) – записати 9 термінів, поділити на склади.
АБО
 ІІ рівень (12 б) – скласти словник із 12 слів (двоскладові, усі склади закриті). Поділити кожне слово на склади.
Домашнє завдання на 19.11.2018
Параграфи 25-27 повторити.
І рівень (9 б) – записати фонетичну транскрипцію 9 назв українських свят, що складаються з одного слова.
АБО
ІІ рівень (12 б) – скласти 5 речень з назвами українських свят (з одного слова), записати назви свят фонетичною транскрипцією.
Домашнє завдання на 16.11.2018
Параграф 27 вивчити.
І рівень ( 9 б) вправа 216 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) Скласти 3 речення  на тему: «Рослинний світ України», використовуючи назви рослин, у яких не збігається кількість звуків і букв.
Домашнє завдання на 15.11.2018
Вивчити параграф 25, 26 (за матеріалом параграфів будемо писати самостійну)
І рівень (10 б) - вправа 194 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б) – скласти речення, в якому використано лише слова, в яких є тільки глухі приголосні.
Увага! Контрольна робота з теми "Будова слова" - 12.11.2018.
Домашнє завдання на 12.11.2018
Повторити параграфи 17-23
І рівень
Розібрати за будовою слова
Безсніжний, берізонька, дискутувати, дієтичний, добресенький, змазувати, інтелігентський, картоплище, кругосвітний, медалістка, обстріл, переосмислити.
ІІ рівень
Скласти речення, ужити 2 незмінних слова, 2 слова з нульовим закінченням та слово з двома префіксами.
Домашнє завдання на 09.11.2018
Вивчити параграф 21
І рівень (9 б.) - вправа 165 (обов'язково)
ІІ рівень (12 б.) - скласти словниковий диктант для однокласників (12 слів з орфограмами в префіксах та суфіксах)
Зразок оформлення домашнього завдання
Восьме листопада
Домашня робота
І рівень
Вправа 165

ІІ рівень
Словниковий диктант для однокласників
Далі записуємо 12 слів через кому.
Домашнє завдання на 08.11.2018
Повторити параграф 22
І рівень - 175
або
ІІ рівень - 174
Обов'язково: робота над помилками з 24.10.2018. Необхідно виписати всі слова, що були неправильно розібрані за будовою, та розібрати правильно. Виписуємо в рядок і через кому.
Зразок оформлення домашнього завдання
Сьоме листопада
Домашня робота
...рівень
Вправа...

Робота над помилками

Домашнє завдання на 07.11.2018
Повторити параграф 22
І рівень - вправа 171
або

ІІ рівень – вправа173
Додаткове заняття - 01.11.2018 о 10.00 (кабінет № 20). Напишіть у коментарях своє прізвище, якщо плануєте відвідати додаткове заняття.

Домашнє завдання на канікули
         Скласти усний діалог у парах на тему "Правила поведінки та ввічливість". Обсяг - не менше 10 реплік. Репліки мають бути лексично багатими. Уникайте примітивних граматичниих конструкцій. 

Домашнє завдання на 26.10.2018
Параграфи 17-19 повторити
І рівень – вправа 148
АБО

ІІ рівень – вправа 155

Домашнє завдання на 25.10.2018
Повторити параграфи 17, 18, 19.
Розібрати за будовою слова та згрупувати їх у колонки.

Поселений, височінь, керувати, барвник, агентство, поскидати, класик, парі, адвокати, попурі, розголос, розвідка.
Звукове закінчення
Нульове закінчення
Без закінчення




















Домашнє завдання на 24.10.2018
Повторити параграфи 17, 18, 19.
Вправа 154
Виконати роботу над помилкам
Підготувати усний твір-опис тварини за власним спостереженням.
Поради
У зошиті треба записати тільки назву твору та план. Твір не пишіть у зошит, а складайте усно.
Пам’ятка «Структура твору-опису тварини»
1.Загальні відомості про тварину (власник, зустріч із твариною, прізвисько, порода тощо)
2.Опис зовнішності (очі, вушка, ніс, лапи, хвіст тощо)
3.Висновок: поведінка, характер тварини, ваше ставлення до тварини.

Домашнє завдання на 22.10.2018
Параграф 19 вивчити
Вправа 146 (І, ІІ)

Домашнє завдання на 19.10.2018
Параграф 19 вивчити
Вправа 143 (І, ІІ)
Виконати роботу над помилками

                                                    Домашнє завдання на 18.10.2018
Параграфи 17-18 повторити
І рівень (9 б) – вправа 138
АБО
ІІ  рівень (12 б) - скласти 4 речення на тему «Природа України» зі спільнокореневими словами, які не опрацьовувалися в класній чи домашній роботах.
Порада. На чернетці запишіть 4 спільнокореневих слова. Далі із кожним словом цього ряду складіть окреме речення. Запишіть речення в робочий зошит.

Увага!
 У вівторок (16.10.2018) прошу учнів 5-А та 5-Б класів після 6 уроку здати усний переказ тексту "Букет". 
У середу (17.10.2018) запрошую всіх, хто бажає, на додаткове заняття після 6 уроку до кабінету № 20.

Домашнє завдання на 17.10.2018
Параграф 18 (вивчити), І рівень – для всіх, другий – за бажанням.
І рівень (9 б) - вправа 135
ІІ рівень (12 б) – оберіть три спільнокореневих слова, яких не було в класній та домашній роботах. Із кожним словом складіть речення (має бути три речення).
Зразок оформлення домашнього завдання
Чотирнадцяте жовтня
Домашня робота
І рівень
Вправа 135
1.Морський, ......, ....., .....,  своє слово
2.Водяний, ......, ......., своє слово
3.
4.
5.
У такий спосіб продовжуєте створювати ряди спільнокореневих слів далі. Не забувайте дописувати своє слово й позначати корені та закінчення.


ІІ рівень
Творче завдання
1.
2.
3.
Домашнє завдання на 12.10.2018
Вивчити параграф 17; виконати І рівень (обов'язково для всіх) та ІІ рівень (за бажанням).
І рівень (9 б) - вправа 127 (І)
ІІ рівень (12 б) - скласти одне речення, вжити в ньому одне слово з нульовим закінченням, одне - зі звуковим закінченням, одне - без закінчення.

Домашнє завдання на 11.10.2018

Виконати роботу над помилками. Опрацювати всі помилки після останньої роботи над помилками. Якщо ви не знаєте, за допомогою якого правила пояснити написання слова, то залишайте  вільне місце та звертайтеся до вчителя.

Шановні батьки! Прошу вас проконтролювати підготовку дітей до контрольної роботи. Учні повинні знати всі правила з параграфів 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14. Матеріал з теми "Лексикологія" узагальнено в схемі на сторінці "Готуємося до контрольної роботи". У контрольній роботі буде використано матеріал вікторини "Лексичні помилки", яку діти проходили на сторінці "Готуємося до інтелектуальних турнірів і конкурсів".

Увага! Цього тижня додаткове заняття скасовано!

Домашнє завдання на 10.10.2018

Повторити параграфи 8 – 14, повторити схему на сторінці "Готуємося до контрольної роботи" підготуватися до контрольної роботи, обрати І або ІІ рівень.

І рівень (9 б) - вправа 117

ІІ рівень (12 б) – скласти 4 речення: у першому вжити синоніми, у другому – антоніми,у третьому – омоніми, у четвертому – пароніми.

Домашнє завдання на 08.10.2018
Вивчити параграф 14
Обирайте І або ІІ рівень
І рівень (9 б) – вправа 109
ІІ рівень (12 б) – вправа 112
Зразок оформлення домашнього завдання
Шосте жовтня
Домашня робота
І рівень
Вправа 109

АБО

Шосте жовтня
Домашня робота
ІІ рівень
Вправа 112


Увага! Контрольна робота з теми "Лексикологія" відбудеться 10.10.2018. На сторінці "Готуємося до контрольної роботи" розміщено таблицю, в якій узагальнено матеріал з теми "Лексикологія".
Домашнє завдання на 05.10.2018
Повторити параграфи 8 - 13. Готуватись до усного переказу тексту "Букет".


Домашнє завдання на 04.10.2018
Пройти тест он-лайн. 
Тест можна пройти тільки один раз. Якщо один учень надсилає декілька варіантів тесту, то зараховується той, що був першим. Googlе форма фіксує час виконання роботи.



Увага! Додаткове заняття - 03.10.2018 після 6 уроку (кабінет № 20). Заняття триватиме 45 хвилин.
03.10.2018 урок української мови розпочнеться із самостійної роботи за матеріалами параграфів 8, 9, 10, 11, 13.
Домашнє завдання на 03.10.2018
Вивчити параграф 13. І рівень – обов’язковий для всіх, ІІ рівень  – на вибір.
І рівень (9 б) - вправа 103(розподілити словосполучення у дві колонки: багатозначні слова, омоніми)

ІІ рівень (12 б) – скласти два речення з омонімом так, щоб у реченнях слово мало різне значення.
Домашнє завдання на 01.10.2018
Вивчити параграф 10
І рівень (9 б) - вправа 92 (переписати речення, поставити розділові знаки, відкрити дужки, підкреслити антоніми).

ІІ рівень (12 б) - скласти речення про творчість В. О. Сухомлинського, використати в ньому три пари антонімів.

Увага! Перший рівень необхідно виконати всім, а другий - за бажанням.

Увага! Нагадую, що 28.09.2018 урок української мови буде присвячено В. О. Сухомлинському. Перейдіть на сторінку "Василь Олександрович Сухомлинський" і прочитайте твори "Дівчинка й ромашка" та "Лялька під дощем"

Шановні батьки! Прошу Вас проконтролювати дітей щодо вивчення правил!

Домашнє завдання на 28.09.2018
Вивчити параграф 10. Вправа 78 (І рівень – згрупувати слова в синонімічні ряди; ІІ рівень – скласти два речення, у кожному використати одне слово з одного синонімічного ряду)
Зразок оформлення домашнього завдання
Двадцять сьоме вересня
Домашня робота
Вправа 78
І рівень
1.Говорити, ……..
2. Запашний, ……
3.Нещастя,….
4.Гущавина, ….
5.Уздріти,…
ІІ рівень
Творче завдання
Зразок

1.      Пам’ятаю, який запашний хліб випікала бабуся. 2. Крізь густі хащі лісу ледь пробивалось сонячне проміння.
Домашнє завдання на 27.09.2018
 Редагування
Знайти й виправити помилки, переписати в зошит відредагований текст.
До його коричневого волосся й коричневих очей чудово пасував костюм, витриманий  в коричневих тонах. Навіть сорочка була в нього коричневого кольору, а темно-коричневий галстук  мав світло-коричневі полоски. Обличчя було теж загоріле, коричневе, а волосся відбивало коричневим блиском.
Довідка: коричневий, кофейний, шоколадний, каштановий, брунатний, карі, бурий.

Шановні учні, не забувайте виконувати роботу над помилками. Необхідно вивчити всі словосполучення, що записані в класній роботі.

Шановні батьки, діти отримали домашнє завдання на 27.09.2018 у друкованому вигляді.

Перейдіть на сторінку "Василь Олександрович Сухомлинський" та прочитайте оповідання "Лялька під дощем". Завтра ще можна здавали ілюстрації. Цієї п'ятниці (28.09.2018) наш урок буде присвячено В. О. Сухомлинському.

На сторінці "Готуємось до інтелектуальних турнірів і конкурсів" розміщено вікторину "Лексична помилка". Грайте та закріплюйте знання!

Шановні учні та батьки! Додаткове заняття - 26.09.2018 після 6 уроку (кабінет № 20). Кожен учень повинен завести зошит для додаткових занять.

Домашнє завдання на 26.09.2018

Вивчити параграф 9; вправа 73 (І рівень – переписати, підкреслити слова, ужиті в переносному значенні; ІІ рівень – визначити частини мови в останньому реченні, надписати їх над словами олівцем.
Намалювати ілюстрацію до улюбленої казки чи оповідання В. О. Сухомлинського.

Шановні учні, на сторінці "Готуємось до інтелектуальних конкурсів та турнірів" для вас розміщено гру "Частини мови". 
Необхідно визначити, до якої частини мови належить слово. Потім треба перетягнути його до відповідної клітинки. Грайте та повторюйте матеріал.
Домашнє завдання на 24.09.2018
Параграф 8 (вивчити правила); вправа 61 (І рівень – розподілити у дві колонки однозначні та багатозначні слова; ІІ рівень – з одним багатозначним словом скласти 2 речення, у кожному з яких це слово вживалося б з іншим лексичним значенням)
Зразок оформлення домашнього завдання
Двадцять друге вересня
Домашня робота
Вправа 61
І рівень
Однозначні
Багатозначні






ІІ рівень
Творче завдання
З абзацу починаєте записувати складені речення. Треба скласти 2 речення.
Зразок
1.Приємно спостерігати за невтомною працею селян на полі. 2.Величезний замок опинився в моєму полі зору.

Домашнє завдання на 21.09.2018
Перейдіть на сторінку "Василь Олександрович Сухомлинський". Перегляньте фільм, прочитайте казку "Дівчинка й ромашка". Усно дайте відповідь на запитання. Ми готуємося до уроку, присвяченому видатному педагогу й письменнику В. О. Сухомлинському. 
Домашнє завдання на 20.09.2018
Підготуватись до контрольної роботи. Повторити параграфи 2 - 6. Матеріал для повторення розміщено на сторінці "Готуємося до контрольної роботи".
Складіть і запишіть розповідь «Мої літні канікули». Обсяг- від 0,5 сторінки до 1 сторінки. Можна придумати іншу назву тексту.
                                        Зразок оформлення домашнього завдання
                                                        Дев'ятнадцяте вересня
                                                             Домашня робота
                                                            Мої літні канікули

Домашнє завдання  на 19.09.2018
Повторити теоретичний матеріал на сторінці «Готуємось до контрольної роботи»
Вправа 56 (скласти план до тексту), виконати роботу над помилками.
Зразок оформлення домашнього завдання
Сімнадцяте вересня
Домашня робота
Вправа 56
План
1.
2.
3.
4.

Увага! Контрольна робота з  теми «Повторення вивченого в початкових класах» відбудеться 20.09.2018.

Домашнє завдання на 17.09.2018
Повторити теоретичний матеріал параграфів 2-6, повторити частини мови. Матеріал, який треба повторити, також узагальнено на сторінці "Готуємось до контрольної роботи". Перейдіть на сторінку "Готуємось до контрольної роботи" та повторюйте визначення, матеріали таблиць і схем. У понеділок урок почнеться із самостійної роботи. 
Домашнє завдання на 17.09.2018 складається з двох рівнів. Обрати треба тільки один з рівнів (І або ІІ). І - письмово в зошиті; ІІ - он-лайн.
І рівень (10 б)
Редагування
Запишіть слова в зошит правильно.
Св'ятковий, мерихтить, голубя, тиждневий, молодьба, київа, церимонія, нище, юнатство, граєцця, шіснадцять, обїжжати. 
Орфографічний практикум
Записати слова, вставити пропущені букви.
Щоде.ик, мат...мат..ка, л..мон, вул...ця, в...лосипед, ап..льсин, кор.. дор, д...тинство, м...тро, м.. .даль, ч...решня, гіл...я. 

ІІ рівень (12 б)
Перейдіть на сторінку "Готуємось до інтелектуальних турнірів та конкурсів". Пройдіть тест "Самостійні та службові частини мови. Правопис частин мови". Увага! тест проходимо один раз. Якщо ви пройшли тест декілька раз, то зараховується перший результат.


Зразок оформлення домашнього завдання
П'ятнадцяте вересня
Домашня робота
І рівень
Редагування

Орфографічний практикум
Увага! Завдання І рівня ваша дитина отримала в друкованому вигляді!



Шановні гімназисти, я написала для вас вірш "Краса осені". Це приклад завдання ІІ рівня. У вірші використані тільки іменники.

Краса осені

Вікно, крапельки, туман.
Книжка, ковдра, чай, диван.
Осінь, сірість, небокрай,
Споглядання (іменник) пташок зграй.
Листок клена, дубів бронза,
Тепло (іменник), затишок віконця.
Листопад – благословення.
Краса осені – натхнення!

Увага! На сторінці "Готуємось до контрольної роботи" розміщено матеріал, який треба повторити. 17 вересня будемо писати самостійну роботу за цим матеріалом.

Домашнє завдання на 14.09.2018
Підготуватись до діагностичного диктанту. Вивчити параграф 6. 
І рівень (10 б)
Виконати вправу 54 (І - письмово; ІІ - усно). Повторити частини мови.
Якщо ви бажаєте отримати 12 б, то додатково виконайте ІІ рівень
ІІ рівень (12 б)
Складіть невеличку розповідь про красу осені, використовуючи тільки іменники. Обсяг - до 5 речень.
Зразок оформлення домашнього завдання
Тринадцяте вересня
Домашня робота
І рівень
Вправа 54

ІІ рівень
Творче завдання
Краса осені

Домашнє завдання на 13.09.2018

Вивчити параграф 5, пройти тест «Частини мови» он-лайн (блог «Диво калинове», сторінка "Готуємось до контрольної роботи")
Не забувайте виконувати роботу над помилками. Повторіть написання слів, розміщених на сторінці "Готуємось до інтелектуальних турнірів та конкурсів". 
Увага! Діагностичний диктант будемо писати 14.09.2018.


Домашнє завдання на 12.09.2018
Повторити частини мови (читати на блозі divokalinove.blogspot.com сторінку «Домашнє завдання»)
Вправа 25 (ст.. 15) 
У вправі - 3 завдання. Перше виконуєте усно, друге – письмово, третє не виконуєте.
Зразок оформлення домашнього завдання
Одинадцяте вересня
Домашня робота
Вправа 25
Іменники:
Прикметники:
Займенники:
Дієслова:


Вправа 25 оцінюється максимум у 9 б. Якщо бажаєте отримати 12 б., то окрім вправи спробуйте виконати індивідуальне завдання вищого рівня складності.
Індивідуальне завдання
Складіть речення на тему «Краса осені» за  поданою схемою, не порушуючи порядок слів та розділових знаків.
Числівник прикметник іменник дієслово прийменник прикметник іменник сполучник прислівник дієслово займенник прикметник іменник.
Приклад:
Тисячі сонячних промінчиків пробиваються крізь бронзове гілля й лагідно дарують нам останнє тепло.








Домашнє завдання на 10.09.2018
Складіть простий план до тексту.
Наші предки дуже шанували воду. Вважалося великим гріхом кинути у річку чи озеро сміття, каміння. Не випадково вода виступає неодмінним учасником багатьох свят. Не забудьмо при цьому і кроплення святою водою, Водохрещення і свято Івана Купала…При цьому шептали, промовляли: «Ішла баба із-за моря, несла цілий віз здоров`я, тому і цьому – шматочок, а тобі – увесь візочок».
            Вода, вважалося, має велику цілющу силу: вона миє, очищає. Тому з лікувальною метою збирали росу, а воду брали у річці. І неодмінно до схід сонця – що до цього з неї ніхто не черпав.
            Відерце опускали поволі у річку і тримали проти течії. З колодязя брали рано-вранці, стоячи спиною до заходу, обличчям на схід сонця. Додому йшли спроквола, не поспішаючи – не озираючись!
            Беручи воду, промовляли : «Здрастуй, водо жива, земле родюча, колодязю батьківський! Благослови води набрати для зцілення людей наших, трударів і мучеників, Дай води од лихої біди!» Коли вмивали дитину, промовляли: «Мати моя, водо моя! Мати-водице, мати-водичко, умий доні личко!»
            Ворожки-знахарки пришіптували біля хворого: «Водичко-водичко, омивай і зціляй. Як ти чиста і свята, моя ясна дитина, в святій воді омочена. Водичко,  о водо, з первовіку ти чиста!»
           
Зразок оформлення домашнього завдання:
Восьме вересня
Домашня робота
План
1.
2.
3.
4.
5.
6.

Не забувайте про роботу над помилками. Виправляємо орфографічні помилки (І).

42 комментария:

  1. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить
  2. Допоможіть. В завданні 2 рівня в реченнях з іменниками можна використовувати сполучники?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Ні, треба використати тільки іменники, можна через кому. Дивіться зразок вірша з дієсловами.
      Народився, закричав,
      Посміхнувся, виростав,
      Повзав, впав, устав, всміхнувся,
      Грався, крокував, спіткнувся.
      Так само можна створити висловлювання з іменниками.

      Удалить
    2. Тільки-но виставила на сторінку свій вірш з іменниками. Я теж вирішила виконати завдання ІІ рівня)))

      Удалить
  3. А речення треба складати з трьох слів?

    ОтветитьУдалить
  4. Дмитрієва Єлизавета 01.11. о 10 буде на консультації

    ОтветитьУдалить
  5. Кочубей Дима будет на доп. занятии

    ОтветитьУдалить
  6. Дощенко Даня будет

    ОтветитьУдалить
  7. Цехоцька Христина буде на дод. занатти

    ОтветитьУдалить
  8. А що означає звукопис 9 назв?(звукопис)

    ОтветитьУдалить
  9. Звукопис - це ще одна назва фонетичної транскрипції.

    ОтветитьУдалить
  10. Ответы
    1. Фонетичну транскрипцію ми вже вчилися писати в класі та на додатковому занятті. На с. 82 (підручник) вміщено правила написання фонетичної транскрипції, які ви вже повинні були вивчити!

      Удалить
    2. У ІІ рівні треба скласти 5 речень і в кожному реченні вжити назву свята, що складається з одного слова. Потім окремо виписати кожну назву свята та записати її фонетичною транскрипцією.

      Удалить
  11. Цього разу для всіх завдання однакове.

    ОтветитьУдалить
  12. Доброго вечора Тетяна Вікторівна! Ілля Малінкин готував діалог з Даніилом Вернієнко,але Даня хворіє вже тиждень! Що робити Іллі?

    ОтветитьУдалить
  13. Добрий вечiр,а в домашньому завданi
    4 списати одне речення або декiлька речень?

    ОтветитьУдалить
  14. А если у меня только технические ошыбки, а орфографических и лексических и т.д. Нету

    ОтветитьУдалить
  15. Перечитайте інструкцію. Технічні теж вносяться в таблицю, але приклад не наводиться.

    ОтветитьУдалить
  16. Тетяна Вікторівна а чому у завданні на 24.09.19 два рази слово колона.

    ОтветитьУдалить